Potrošač ima pravo na podnošenje prigovora u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača i Pravilnika o postupku i načinu rešavanja reklamacija potrošača na robu.
Potrošač svojim potpisom na dostavnom listu prilikom preuzimanja paketa potvrđuje da je robu primio u ispravnom stanju.
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete.
U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 011/2198 241 ili 011/2198 242 ili nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu shop@kibid.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate putem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu shop@kibid.rs sa popunjenim Reklamacionim listom koji možete preuzeti OVDE. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu ispravnosti proizvoda, molimo Vas da obrazac Reklamacioni list koji možete preuzeti OVDE odštampate, popunite sve tražene podatke i potpišete. Popunjen Reklamacioni list zajedno sa kopijom računa ili drugim dokazom o kupovini, dostaviti mailom na shop@kibid.rs, nakon čega će kurir doći na Vašu adresu i preuzeti zahtev zajedno sa reklamiranom robom, računom, kopijom računa ili drugim dokazom o kupovini.
Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu, od dana podnošenja reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
Ukoliko Kibid d.o.o., Beograd iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost.